ربات حق اشتراک گروه تلگرام

ریال88.000

همان طور که می دانید، ربات های تلگرام مشابه یک حساب کاربری هستند که برای اهداف خاصی برنامه نویسی شده اند. ربات ها کدنویسی میشوند تا در هر ساعتی که شبانه روز که کاربری به آنها مراجعه کرد، پاسخگو باشند.
پس پر واضح است که کاربردهای آنها به هدفی که برای آن طراحی شده اند دارد، همان طور که ما در بخش ابتدایی این صفحه انواع آنها را به اختصار نام بردیم.

شناسه محصول: vn-01-2 دسته: برچسب: ,

🔻اگر در حال خواندن این مطلب هستید حتما مانند خیلی از کاربران تلگرام، گروه و کانال تلگرامی دارید که احتمالا در حوزه آموزش، مشاوره، تحلیل‌گری و ارائه سیگنال یا خیلی از موارد دیگر فعالیت می‌کند و شما در ازای مطالب یا زمان ارزشمند خود از اعضای کانال و گروه تلگرامی خود ، حق عضویت دریافت می‌‌‌کنید. اما این روند قطعا مشکلاتی برایتان دارد.

🔻یکی از مشکلاتی که حتما با آن مواجه هستید روند عضویت و دریافت هزینه اشتراک کانال و گروه تلگرام شماست. کاربر باید پول را به حساب شما واریز و رسید را برای شما ارسال کند. همین مرحله به تنهایی باعث میشه همیشه تعداد زیادی پیام در تلگرام دریافت کنید که باید تک تک و به موقع بهشون رسیدگی کنید.
🔻حتما باید واریزی‌ها را هم چک کنید و تاریخ آن را ثبت کنید. و بعد هم برای هر کاربر یک لینک عضویت در کانال و گروه تلگرام ایجاد کنید و بفرستید.
🔻مشکل بزرگتر، بررسی تاریخ عضویت تک تک اعضای گروه تلگرام یا کانال تلگرام شماست تا ببینید چه کسانی مهلت تمدیدشون گذشته تا از گروه و کانال تلگرامی تون حذفش کنید، یا افراد جدید را به لیست تون اضافه کنید، یا به کسانی که به زودی باید تمدید کنند پیام بفرستید و تاریخ انقضای افرادی که تمدید کردن را بروزرسانی کنید و خیلی موارد دیگه که همگی وقت گیر هستند. تازه احتمال خطای انسانی و از قلم انداختن بعضی از پیامها یا بعضی از کاربرها را هم به این مشکلات اضافه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ربات حق اشتراک گروه تلگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا